Slimme link

mirro eHealth: via een slimme link uw medewerkers (anonieme) ondersteuning bieden bij psychische klachten. Geschikt ter overbrugging van de wachttijd voor de psycholoog of bedrijfsarts. Ook bereikt u medewerkers voor wie de drempel tot het inschakelen van hulp te hoog is.

 

Het mirro-account: een breed scala aan modules

Zo zijn er onder andere de modules Piekeren, Echtscheiding, Mantelzorg, Werkstress, Rouwverwerking, Slaapproblemen en Het nieuwe werken. Bekijk hier alle modules. Een groot deel van onze modules is zowel in Nederlands als in het Engels beschikbaar.
 

Positieve insteek

De modules hebben een positieve insteek: het is niet raar om last te hebben van psychische klachten en vaak kan je er zelf al veel aan doen. De modules helpen mensen zo om de eigen klachten goed onder ogen te zien, maar ook om bijvoorbeeld het gesprek hierover met de omgeving aan te gaan.
 

Actiegericht

Elk onderdeel binnen de modules is opgezet volgens het didactisch OPOE-model: oriëntatie (O), presentatie (P), oefening (O) en evaluatie (E). Elke module bevat naast concrete oefeningen ook een omgeving met uitgebreide informatie over de klachten. Verder bevatten alle modules ervaringsverhalen en tips. Aan het begin en het eind van de oefeningen geven een start- en eindmeting een uitgebreider beeld van de huidige situatie en of iemand een ontwikkeling doormaakt.
 

Slimme URL

De slimme link is in feite een zogenaamde URL+hash. Deze link kan per mail naar medewerkers worden verstuurd of op uw intranet geplaatst worden. De link wordt gebruikt om een eerste aanmelding van medewerkers te valideren. Wanneer een medewerker op de link klikt wordt gevraagd een mirro-account aan te maken. Na activatie van het account heeft de medewerker direct toegang tot alle mirro modules. Voordelen van deze oplossing zijn o.a.:

  • Medewerkers loggen in op de mirro omgeving. Hierdoor wordt alle schijn weggenomen dat de informatie van deelnemers door uw organisatie zou kunnen worden ingezien en gebruikt;
  • Er is geen IT capaciteit nodig van uw eigen organisatie om de modules aan te kunnen bieden aan uw studenten;
  • Indien gewenst ontvangt u communicatiemateriaal voor op uw website.

 

Klantspecifieke landingspagina

Voor een optimale klantreis wordt een landingspagina ontwikkeld voor uw organisatie die indien gewenst kan worden aangepast aan uw eigen huisstijl (denk aan logo’s / gebruik afbeeldingen / introductieteksten). Op deze pagina vinden medewerkers een instaptest die toe leidt naar de voor hem / haar meest relevante module(s) op grond van de ervaren klachten. Tevens bevat de pagina een overzicht van alle modules en korte omschrijving van de inhoud. Met behulp van de slimme link kunnen medewerkers op deze pagina ook direct hun account aanmaken.
 

Kosten

Het jaarlijks licentietarief voor het onbeperkt gebruik van alle Nederlandse modules is afhankelijk van de omvang van uw organisatie. Neem graag contact op voor een offerte op maat.
 
> Offerte aanvragen
 

 




 

Meer weten over onze eHealth producten?

Vraag het Claudia of Wouter! Telefonisch bereikbaar op 085 489 89 99

> Stel je vraag

Stichting mirro

Adres
Grebbeberglaan 15 3527 VX Utrecht
Telefoon
Mail