Support Consultant (24-32 uur per week)

Heb jij de juiste Service-skills om onze klanten goed te woord te staan en hen te ondersteunen in het gebruik van onze online producten?

Ben je mensgericht en wil jij jouw skills inzetten voor een organisatie die online ondersteuning biedt aan mensen met psychische klachten? Dan is deze afwisselende functie als Support Consultant echt iets voor jou!

Bij de New Health Group, bestaande uit NewHealth Collective en Stichting mirro, maak je deel uit van een diverse en bevlogen groep collega’s die in nauwe samenwerking met klanten en leveranciers het verschil maken in de ontwikkeling van de geestelijke gezondheidszorg van de 21e eeuw.

Wij bieden een breed scala aan online modules met thema’s als slaapproblemen, angst & paniek, relatieproblemen en rouwverwerking. Deze modules kunnen mensen zelf doorlopen (als zelfhulp) of onder begeleiding van een zorgverlener. Onze producten worden o.a. gebruikt door werkgevers, onderwijsinstellingen en zorgprofessionals.

Sinds kort zijn we de samenwerking met ORTEC aangegaan en deze transitie is in volle gang. We zijn trots op wie we zijn, en vooral op wat we doen. De samenwerking met ORTEC biedt een scala aan nieuwe mogelijkheden en we dagen je dan ook uit dit nieuwe avontuur met ons aan te gaan!

Functiebeschrijving

Als Support Consultant ben je bezig met het oplossen van klantmeldingen. Je vindt het leuk om in de frontlinie te opereren en je bent snel in het doorgronden van processen en het begrijpen van de klant, zodat je precies weet wat de impact van de melding is. Je zorgt voor oplossingen die succesvol gerealiseerd kunnen worden. Je hebt daarbij contact met de applicatiebeheerders van klanten, direct met patiënten en ook intern met onder andere collega applicatiebeheerders, implementatie consultants en developers.

Het afwisselende karakter is wat volgens jouw toekomstige collega Bianca deze rol zo leuk maakt: je spreekt met veel verschillende mensen, ieder vanuit zijn of haar eigen invalshoek, je werkt met verschillende systemen, en daarnaast is er ook ruimte om andere projecten op te pakken. Dit kan afdeling specifiek zijn, maar ook organisatie breed. Kortom: volop beweging en dynamiek!

Wie ben jij?

Als Support Consultant heb je of ben je:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Zelfstandig en kun je goed beslissingen nemen;
  • Service- en klantgericht;
  • Accuraat, flexibel met een hands-on mentaliteit;
  • Je staat open om dingen te willen leren, zodat je applicaties kan beheren;
  • Gewend om veel werkzaamheden tegelijkertijd te doen;
  • Goed samenwerken;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels;
  • Affiniteit met (zakelijke) software;
  • Affiniteit met o.a. netwerk designs;
  • Het is een pre als je ervaring hebt als consultant bij een ICT-dienstverlener.

Wat bieden wij?

  • We werken op basis van vertrouwen: jouw vaste contract ligt voor je klaar;
  • Wordt onderdeel van onze missie om de wereld te verbeteren;
  • Een open, vriendelijke en informele sfeer;
  • Mobiliteitsvergoeding van 3% gebaseerd op jouw bruto salaris;
  • Volledige 13de maand;
  • NS Business Card of woon/werkverkeer vergoeding: de keuze is aan jou;
  • 25 vakantiedagen, extra dagen vanaf 35 jaar;
  • Een zelfstandige functie met ruimte voor eigen initiatief;
  • Een leuk team met gezellige collega’s en een prettige informele werksfeer;
  • Een pensioenregeling;
  • Flexibiliteit in werktijd- en plaats. Gedeeltelijk thuiswerken is (en blijft) de norm;
  • Een laptop/telefoon van de zaak;
  • Ruimte voor het volgen van trainingen en behalen van certificeringen.

De standplaats van deze functie, naast de thuiswerkplek, is Zoetermeer, Utrecht of Amsterdam. Deze is in overleg te bepalen bij de start van het contract.

Ben je geïnteresseerd en denk jij goed te passen in onze groeiende organisatie? Stuur dan je motivatiebrief en CV door te klikken op de “Solliciteren” knop onderaan deze vacature.

Wat kun je verwachten?

De NewHealth Group (NHG), bestaande uit New Health Collective en Stichting mirro, richt zich op het vernieuwen van de gezondheidszorg, waarbij dienstverlening via internet een belangrijke rol speelt. De juiste zorg op het juiste moment, dicht bij de patiënt; dat is waar wij voor staan. Om dat te bereiken ondersteunen we mensen met psychische klachten met online producten ter bevordering van de mentale gezondheid. Zo bieden wij een breed scala aan online modules met thema’s als slaapproblemen, angst & paniek, relatieproblemen en rouwverwerking. Deze modules kunnen mensen zelf doorlopen (als zelfhulp) of onder begeleiding van een zorgverlener. Onze producten worden o.a. gebruikt door werkgevers, onderwijsinstellingen en zorgprofessionals. In directe samenwerking met onze klanten en professionals uit het zorgveld zijn we continu bezig om nieuwe producten te ontwikkelen die bijdragen aan het realiseren van onze ambitie.

Meer weten over onze eHealth producten?

Vraag het Claudia of Wouter! Telefonisch bereikbaar op 085 489 89 99

> Stel je vraag

Stichting mirro

Adres
Grebbeberglaan 15 3527 VX Utrecht
Telefoon
Mail