Jouw proefaccount wordt gemaakt!

Bedankt voor je aanvraag van een gratis proefaccount van Mirro. We gaan meteen voor je aan de slag. Binnen 2 werkdagen is jouw demo-account klaar voor gebruik.

We vinden het natuurlijk erg leuk om te horen wat je van ons platform vindt. En we leggen je ook graag uit wat we verder voor je kunnen betekenen. Neem contact op met Claudia als je graag meer informatie wilt. En voor technische hulp kun je altijd bij Bianca terecht.

Hulp bij je communicatie over Mirro

We helpen bedrijven bij hun communicatie over Mirro. Als je de modules regelmatig onder de aandacht brengt, dan worden ze vaker gebruikt. En hiervoor verzorgen we heel mooi materiaal. Specifiek gericht op werknemers en studenten. Én we helpen je bij de interne communicatie.

Bij School A steeg het gebruik met 17% toen ze ons communicatiemateriaal 1 op 1 overnamen.

Esmee, onze Content Manager, is het creatieve brein achter alle communicatie materialen. Zij denkt graag met je mee. Ze weet altijd de juiste noot te vinden en vooral bij studenten slaat het materiaal erg aan. Zowel onderwijsinstellingen als werkgevers zijn erg tevreden met de foto’s, video’s en teksten die ze van haar ontvangen. Ook de Rijksoverheid is erg te spreken over het materiaal. En over onze modules.

Stephanie ondersteunt Esmee met haar strategische marketing ervaring. Zij weet je precies te vertellen hoe je jouw communicatie aanpakt om het bereik te vergroten. Ook houdt ze gesprekken met werkgevers en scholen bij de implementatie van Mirro. En ze evalueert samen met de klant. Zo helpen we je van A tot Z.

Een foto van Esmee en Stephanie van het communicatie team van Stichting Mirro.
Esmee (links) en Stephanie (rechts) helpen je bij de communicatie over Mirro!

Alvast een paar weggevertjes:

  • De kracht van herhaling: als je Mirro vaker onder de aandacht brengt, dan blijft het hangen. Mensen moeten gemiddeld vijf keer van je gehoord hebben voor ze je overwegen.
  • Een contentkalender doet wonderen. Je speelt in op actuele onderwerpen en hebt altijd iets relevants te melden. Wij sturen altijd een contentkalender mee!
  • Houd het kort maar krachtig. We worden tegenwoordig overspoeld met taken, reclames en weetjes. Daarom houden wij het kort. Onze modules zijn ook kort en dat wordt enorm op prijs gesteld door gebruikers.
  • Taalniveau B1 is een vereiste. Niet iedereen snapt de vaktermen die je zelf gewend bent. Lange zinnen lezen is moeilijk. En vaak ook niet leuk. Ook hier geldt: houd het simpel.

Meer weten over onze eHealth producten?

Vraag het Claudia of Wouter! Telefonisch bereikbaar op 085 489 89 99

> Stel je vraag

Stichting mirro

Adres
Grebbeberglaan 15 3527 VX Utrecht
Telefoon
Mail